ΜΑΜΑ ΣΕ ΑΓΑΠΑΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ!!!!



Μια λέξη γλυκιά, απαλή, μυρωδάτη,αγαπησιάρικη,μελωδική
είναι η λέξη ΜΑΜΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!


Εάν ήμουν ζωγράφος κάπως έτσι θα ζωγράφιζα το πορτραίτο της και θα το ονόμαζα 
"η πριγκίπισσα μου η  δική μου μαμά"










Εάν ήμουν ζαχαροπλάστης, με υλικά την αγάπη, τις αγκαλιές, τα φιλιά, τα χάδια και σε σχήμα της δικής μου καρδιάς θα έφτιαχνα την πιο νόστιμη τούρτα και θα την ονόμαζα "μαμά" 


Η ΓΙΟΡΤΗ ΤΗΣ ΜΑΜΑΣ




Η ΓΙΟΡΤΗ ΤΗΣ ΜΑΜΑΣ





Ο Θεός έστειλε στη γη ένα άγγελο για τον καθένα μας 
 για να μας προσέχει ,το όνομα του "μαμά" 



Η ΓΙΟΡΤΗ ΤΗΣ ΜΑΜΑΣ








Τι λέτε να σκέφτεται η μανούλα κοιτώντας τρυφερά το μωρό της;

Πίνακας ζωγραφικής"μητρική στοργή" του Γεωργίου Ιακωβίδη







Η ΓΙΟΡΤΗ ΤΗΣ ΜΑΜΑΣ


 ΜΆΝΑ, ΜΑΜΑ, ΜΑΝΟΥΛΑ, ΜΗΤΕΡΑ, 
όπως και να σε φωνάξουμε όπως και να σε γράψουμε, όπως και να σε ζωγραφίσουμε τα ίδια συστατικά χρειαζόμαστε
μέλι, αγάπη ,ήλιο, λουλούδια







να εύχεσαι στη ζωή σου να έχεις πάρει την "ευχή της μάνας"
παραδοσιακό παραμύθι από τη Λέρο










για όλες τις υπέροχες στιγμές που ζούμε μαζί, για την αγάπη που μου δίνεις χωρίς όρια ,αλλά και για το σπουδαιότερο ότι με δημιούργησες 
μαμά σ αγαπώ 
και σε δίνω το δίπλωμα της καλύτερης μητέρας 





Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις