ΕΙΜΑΣΤΕ ΙΔΙΟΙ ΟΧΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ !!!!


Θέλεις τους γονείς σου ,τους θέλω κι εγώ
Θέλεις φίλους, θέλω κι εγώ
Θέλεις ειρήνη ,θέλω κι εγώ
Θέλεις να ζωγραφίζεις, θέλω κι εγώ
Θέλεις να παίζεις θέλω κι εγώ
Θέλεις δώρα , θέλω κι εγώ
Θέλεις να πηγαίνεις σχολείο, θέλω κι εγώ
Θέλεις να πηγαίνεις βόλτα, θέλω κι εγώ
Θέλεις να κάνεις χιονάνθρωπο στο χιόνι, θέλω κι εγώ
Τα δικά σου θέλω ,είναι και δικά μου.

Με αφορμή την ημέρα αφιερωμένη στα ΑμεΑ και τη συνέχεια του προγράμματος στο e twinning "μαθαίνοντας με τη Χάιντι", είδαμε τα επεισόδια της γνωριμίας της Χάιντι  με την Κλάρα. Ένα κοριτσάκι με αναπηρία. Τα νήπια μέσα από  συζήτηση , εικόνες, βίντεο και παιχνίδια μπήκαν στη θέση της Κλάρας αλλά και άλλων  ατόμων με αναπηρία. Βίωσαν τις δυσκολίες κατανόησαν τη διαφορετικότητα  και την αναπηρία αλλά το συμπέρασμα που κατέληξαν είναι 

 ΕΙΜΑΣΤΕ ΙΔΙΟΙ ΟΧΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ!!!

























Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις