ΜΑΝΟΥΛΑ Σ ΑΓΑΠΑΩ !!!!!!


Επειδή ο Θεός δε μπορεί να βρίσκεται παντού  έφτιαξε τη ΜΗΤΕΡΑ...!!!!!!!!

Μανούλα αφιερωμένη  η κάθε στιγμή μας σε σένα!!!!!









Για σένα μαμά!!!
"είσαι ο κήπος της καρδιάς μου"


Γιορτή της μητέρας






μανούλα είσαι η πιο όμορφηηηηηηηηηηηηηηηηηη!!!!

η πρωσοπογραφία της δικής μου  μαμάς


Γιορτή της μητέρας



Γιορτή της μητέρας


Γιορτή της μητέρας






























 μανούλα είσαι γλυκιά σαν.......................τρουφάκι

(ετοιμασίες για να υποδεχθούμε γλυκά  τις μανούλες μας )




















τα δωράκια   για σένα μανούλα!!!!


(με αγάπη από το παιδάκι σου, το αστεράκι σου, τη λατρεία σου, το φως σου και τόσα άλλα που μου λες ότι είμαι για σένα )



Η γιορτή της μητέρας




Μανούλα έκπληξη!!!!!!

στη καλύτερη μαμά του κόσμου,  στη δική μου μαμά!!!!!!!!

αφιερωμένο















σ αγαπάω μαμάααααααααααααααααααα!!!!!

Βίντεο που είδαμε και τα αφιερώνουμε στις μαμάδες


το θαύμα της γέννησης "η ιστορία ενός παιδιού"



Πάολο Κοέλιο

" για τη μητέρα "




τραγούδι για τη μαμά

από τη χορωδία του Σπύρου Λάμπρου
 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις